dijous, 17 d’abril del 2014

Per a degustar...

 I fins aquí. Vos deixam, una vegada més, amb un bonic fragment de Saint Exupéry. És només una degustació emmarcada en la celebració de la diada de Sant Jordi:

" Quan havíem caminat durant hores, en silenci, es va fer de nit i les estrelles es van començar a encendre. Les veia com en un somni, perquè tenia una mica de febre a causa de la set.Les paraules del petit príncep em ballaven a la  memòria.  - Així tu també tens set?-li vaig preguntar.
Però no va respondre a la pregunta. Simplement em va dir:                         - L'aigua també pot ser bona per al cor. ..
No vaig entendre la resposta però vaig callar... Ja sabia que no se li havien de fer preguntes. 
Estava cansat.Es va asseure. Me li vaig asseure al costat. I, després d'un silenci, va afegir:
- Les estrelles són boniques, gràcies a una flor que no es veu..." 




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada